На вопросы отвечает
Олександр Михайлович Дерипаско
Начальник виробництва
Чи можливо обслуговування автомобіля, що знаходиться на гарантії і чи не знімуть мене з гарантії?
Так можливо. У нас сертифікований мультибрендовий сервіс. Маємо право і можливість обслуговувати гарантійні автомобілі з моменту покупки. Гарантія виробника зберігається. Нашим клієнтам це дуже зручно, тому що ми знаходимося в крокової доступності, і немає необхідності витрачати час на те, щоб дістатися до свого дилера.
Чи можливо замовити запчастини у вас?
Так можливо. Ми маємо в своєму розпорядженні великим асортиментом матеріалів для проведення ТО. Також в наявності є поширені витратні матеріали, такі як гальмівні колодки, лампочки, щітки склоочисника, АКБ. При замовленні запчастин у нас в сервісі, клієнтові необхідно внести передоплату, але у постійних клієнтів ми готові прийняти замовлення по телефону без передоплати.
Який порядок цін у Вашому сервісі і значно вони відрізняються від цін офіційного дилера?
Якщо розглядати спеціалізовані технічні послуги, то наші ціни знаходяться на невисокому рівні, вони спеціально адаптовані під можливості і рівень життя автовласників, які проживають в найближчих районах. Що стосується численних гараж - сервісів, то, зрозуміло, наші ціни трохи вище, однак, не по всіх позиціях. При виборі автосервісу не забувайте також про якість здійснюваного ремонту, спеціалізованому інструменті і гарантії, все це зазвичай відсутня в сервісах такого рівня. При порівнянні з цінами офіційного дилера, зрозуміло, наші ціни набагато нижче, а якість виконуваного ремонту рівнозначно, тому що наші сервіси оснащені сучасним діагностичним обладнанням і професійним інструментом, а наші співробітники регулярно проходять курси підвищення кваліфікації і є професіоналами своєї справи.
У чому плюс замовлення запчастин у Вас?
Ми маємо великий досвід роботи з різними виробниками запчастин і, зрозуміло, запропонуємо Вам гарантовано якісну деталь за розумною ціною. Ви не будете витрачати свій час на пошуки запчастин і вивчення ринку, відповідно, заощадите час і гроші. В результаті Ви отримаєте якісну деталь, на яку, при установці у нас в сервісі, ми надамо гарантію.
Чи можлива запис по телефону?
Так, можлива. Телефон нашого контакт-центр +38 (067) 430-88-25. Наші фахівці запропонують Вам оптимально зручні дату та час відвідування сервісу і запишуть на ремонт.
Чи можна залишити автомобіль на довгий ремонт і чи є місце для зберігання автомобіля?
Так можна. Найбільш оптимальне рішення - це постановка автомобіля на ремонт після попереднього узгодження робіт. Ви завжди можете залишити свій автомобіль у нас в сервісі і виїхати, в цьому випадку ми будемо підтримувати з Вами зв'язок по телефону. Так само є місце для зберігання автомобілів в разі поломки і очікування запчастин, територія знаходиться під цілодобовим відеоспостереженням і охороною.
Які гарантії надає автосервіс?
На всі роботи технічного обслуговування і поточного ремонту ми надаємо гарантію:
  • Гарантія на всі запчастини Bosch - 12 місяців.
  • Гарантія на послуги відповідно до законодавчих норм України.
пров. Енергетичний
7-Д, м. Вінниця
067 430-88-22
067 430-88-20