На вопросы отвечает
Олександр Михайлович Дерипаска
Керівник Bosch Car Service Автохелф
Чи можна провести у Вас діагностику автомобіля перед покупкою?
Так можливо. У нас сертифікований мультибрендовий сервіс. Ми проводимо різні види діагностик. Як правило, перед покупкою це діагностика ходової вартістю 185 грн, комп'ютерна діагностика (290 грн) та діагностика лако-фарбового покриття (350 грн).
Чи потрібно попередньо записуватися на заправку кондиціонера та регулювання світла фар на стенді?
Ні. Попередньо можна не записуватися. Ми заправляємо кондиціонери та регулюємо світло фар без попереднього запису в робочий час з 8.30 до 17.30 (з 13.00 до 14.00 обідня перерва).
Який порядок цін у Вашому сервісі і значно вони відрізняються від цін офіційного дилера?
Якщо розглядати спеціалізовані технічні послуги, то наші ціни знаходяться на невисокому рівні, вони спеціально адаптовані під можливості і рівень життя автовласників, які проживають в найближчих районах. Що стосується численних гараж - сервісів, то, зрозуміло, наші ціни трохи вище, однак, не по всіх позиціях. При виборі автосервісу не забувайте також про якість здійснюваного ремонту, спеціалізованому інструменті і гарантії, все це зазвичай відсутня в сервісах такого рівня. При порівнянні з цінами офіційного дилера, зрозуміло, наші ціни набагато нижче, а якість виконуваного ремонту рівнозначно, тому що наші сервіси оснащені сучасним діагностичним обладнанням і професійним інструментом, а наші співробітники регулярно проходять курси підвищення кваліфікації і є професіоналами своєї справи.
У чому плюс замовлення запчастин у Вас?
Ми маємо великий досвід роботи з різними виробниками запчастин і, зрозуміло, запропонуємо Вам гарантовано якісну деталь за розумною ціною. Ви не будете витрачати свій час на пошуки запчастин і вивчення ринку, відповідно, заощадите час і гроші. В результаті Ви отримаєте якісну деталь, на яку, при установці у нас в сервісі, ми надамо гарантію.
Чи можливий запис на обслуговування по телефону?
Так, можливий. Телефон нашого контакт-центру +38 (067) 430-88-25. Наші фахівці запропонують Вам оптимально зручні дату та час відвідування сервісу і запишуть на ремонт.
Чи можна залишити автомобіль на довгий ремонт і чи є місце для зберігання автомобіля?
Так можна. Найбільш оптимальне рішення - це постановка автомобіля на ремонт після попереднього узгодження робіт. Ви завжди можете залишити свій автомобіль у нас в сервісі. Ми будемо підтримувати з Вами зв'язок по телефону. Так само є місце для зберігання автомобілів в разі поломки і очікування запчастин, територія знаходиться під цілодобовим відеоспостереженням і охороною. Побудована нова автостоянка.
Чи надає гарантії автосервіс?
На всі роботи технічного обслуговування і поточного ремонту ми надаємо гарантію:
На послуги відповідно ГОСТу:
  • Гарантія на ремонт двигуна не більше - 10000 км.
  • Ремонт кузова, фарбування - 6 міс.
  • Ремонт ходової, електрообладнання - 30 днів.

  • На запасні частини:
    • Оригінальні - 20 тис км. або 1 рік
      • Неоригінальні - 10000 км. або 6 міс
    пров. Енергетичний
    7-Д, м. Вінниця
    067 430-88-22
    067 430-88-20