Сервісне ТО
Ми здійснюємо технічне обслуговування, автомобілів всіх марок, моделей і вікових груп

Періодичність технічного обслуговування

різниться в залежності від марки та умов експлуатації

7260_730x550.pngІншими словами, чим частіше вам доводиться їздити по поганих дорогах, в сильну спеку або екстремальний мороз, тим більше скорочуються терміни техобслуговування автомобіля. 

Розрізняють чотири види технічного обслуговування автомобілів: щоденне, ТО-1, ТО-2 і сезонне. 
Кожен з них складається з певних робіт. Деякі можливо зробити без розбору авто і навіть своїми силами, для інших необхідно знімати деталі. 

Підходити з усією відповідальністю до гарантійного і післягарантійного обслуговування необхідно і власникам машин зі значним пробігом, і щасливим власникам нового автотранспорту (У віці до 3 років), і тим, чий вік машини досяг від 4 до 6 років. Вчасно проведений огляд і діагностика всіх вузлів, заміна «расходников» - відмінна профілактика глобального ремонту в майбутньому, завжди витратного за часом і коштами.

Що мають на увазі під технічним обслуговуванням автомобіля?

ЭЦе - роботи з діагностики, звична заправка і мойка авто, заміна витратних матеріалів і рідин в міру необхідності, шиномонтаж і інше. Всі ці процедури проводяться з єдиною метою - якомога довше зберегти справний стан авто, попередити занадто раннє зношування елементів машини і дуже неприємні серйозні поломки.  

Кожен виробник визначає самостійно, як довго можна проходити гарантійне техобслуговування автомобіля в офіційного дилера. Шукаєте, де пройти технічне обслуговування автомобіля після завершення гарантії? Професіоналізм, майстерність і досвід кожного працівника БОШ Авто Сервіс забезпечує найвищий рівень післягарантійного обслуговування вашої машини.

    Зміст регламентних робіт при плановому ТО

    Заїжджати на планове техобслуговування автовласники вважають за краще за рекомендаціями автовиробника. Міжсервісний період у більшості моделей легкових автомобілів складає один календарний рік. Автовласники, періодично використовують машину, можуть проводити планові ТО по пробігу (через 20-40 тисяч кілометрів). Будь-яке технічне обслуговування авто починається зі всебічної діагностики транспортного засобу.

    В обов'язкові роботи при техобслуговуванні входять візуальний огляд, комп'ютерна діагностика електроніки, пошук кодів помилок, ручне тестування ходової частини. При кожному ТО проводяться заміни фільтрів і масла.

    Залежно від циклу техобслуговування автомеханіки проводять заміни:

    1. гальмівних дисків, супортів. Гальмівні колодки потрібно замінювати при  ТО-3  або в міру зносу; 
    2. повітряного і салонного фільтрів (в міру засмічення або через 15 000 км); 
    3. трансмісійної рідини, фільтрів автоматичних коробок (через 45-65 тисяч кілометрів пробігу); 
    4. гальмівної рідини. Заміна відбувається за рівнем або через 30 000 км; 
    5. витратних запасних частин. Регламент вимагає періодичної заміни ременів і ланцюгів ГРМ (через 100-180 тисяч км), свічок запалювання (через 40 000 - 50 000 км); 
    6. мастила роздавальних коробок, рідин гідропідсилювача керма (у міру забруднення).

    Досвідченим автовласникам не потрібно доводити необхідність постійного технічного обслуговування автомобіля. При малому зносі витратних деталей автомеханік може відсунути їх заміну на один міжсервісний цикл.

    Профілактичний ремонт і ТО автомобілів нерозривно пов'язані між собою. Виявлений при техобслуговуванні знос деталей і своєчасна заміна запасних частин допомагають уникнути передчасного капітального ремонту.

    Регламентні роботи з технічного обслуговування включають:

    1. 1. Автомобіль на підлозі

    1.1 Робота стоянкового гальма                                                                

    1.2 Ремені безпеки / кріплення                                                         

    1.3 Комбінація приладів / індикація                                                   

    1.4 Вимикачі, компоненти системи управління

    1.5 Звуковий сигнал                                                                                        

    1.6 Лампи освітлення салону

    1.7 Щітки, омивач перед, зад

    1.8 Покажчик поворотів, аварійка

    1.9 Система освітлення (фари, габарити, стоп, З.х)

    1.10 Дверні замки

    1.11 Момент затяжки коліс

    1.12 Гальмівні зусилля

    огляд

    огляд

    огляд

    огляд

    перевірка

    перевірка

    перевірка

    перевірка

    перевірка

    мастило

    перевірка

    перевірка

    1. 2. Автомобіль повністю вивішений

    2.1 Витоки масла (ДВС, КП, агрегатів)

    2.2 Трубки, шланги

    2.3 Огляд ходової

    2.4 Система випуску (кріплення) герметичність

    2.5 Герметичність паливної системи

    2.6 Стан нижній частині кузова

    огляд

    огляд

    огляд

    огляд

    перевірка

    перевірка

    перевірка

    1. 3. Автомобіль вивішений частково

    3.1 Стан гальмівних колодок, дисків, герметичність гідроприводу гальм

    3.2 Стан шин, тиск

    перевірка

    перевірка

    1.  4. Операції в моторному відсіку

    4.1 Щільність електроліту

    4.2 Клеми АКБ

    4.3 Герметичність ущільнювачів трубки, шланги

    4.4 Стан гальмівної рідини

    4.5 Стан охолоджуючої рідини

    перевірка

    перевірка

    перевірка

    перевірка

    перевірка

    Повноцінне ТО авто зарубіжного виробництва

    В BOSCH CAR SERVICE «АВТОХЕЛФ» ви отримуєте повноцінне технічне обслуговування авто іноземного виробництва, незалежно від популярності марки, року випуску, ступеня зносу вузлів. Наш автосервіс укомплектований досвідченим персоналом, обладнаний спеціальним інструментарієм, сертифікованим діагностичним обладнанням.

    Які пройшли навчання автомеханіки добре знають всі нюанси обслуговування авто, уважно обстежують слабкі місця конкретних моделей. При планових і позапланових регламентних роботах використовуються тільки якісні запчастини.

    Постійне ТО автомобіля іноземного виробництва в нашому автосервісі, власникам сучасної автомобільної техніки вигідно з наступних причин:

    • регулярне оновлення комп'ютерних програм діагностики, стендового обладнання;
    • використання фірмових програм тестування, карт ТО  заводу-виготовлювача ;
    • при заміні масла застосовуються тільки 100% оригінальні масла;
    • всі розборки виробляються спеціальним інструментом;
    • техобслуговування прискорюється складськими запасами оригіналів і недорогих аналогів запчастин, схвалених автовиробником;
    • використовуються рекомендовані автовиробником методики огляду, порядок заміни витратних матеріалів.

      Заміна масла в АКП

      Автоматична коробка передач хороша в експлуатації, але дорога в ремонті. Продовжити життя АКПП допоможе грамотно і своєчасно проведена заміна масла в цьому агрегаті.

      В інструкціях по експлуатації до автомобілів у віці 20 років і більше звичайно зазначений інтервал заміни масла в АКП, який становить 30-40 тис. Км. Однак багато автовиробників говорять, що автоматична коробка передач сучасної машини не вимагають заміни масла і взагалі не обслуговуються. Для цього є кілька причин.

      Двигун працює при температурі понад 100С0. Моторне масло забруднюється продуктами згоряння, відбувається природне зменшення за рахунок чаду. Масло в АКПП не схильне до такого ризику. На відміну від мотора, коробка працює в більш щадному режимі.

      За останні десятиліття змінилися самі масла. Якщо раніше використовували мінеральні, то зараз заливають напівсинтетичні або синтетичні. Такі рідини довгий час зберігають свої робочі якості.


      Зона ризику

      Втім, виробник обумовлює, що якщо автомобіль експлуатується в тяжких умовах, то АКП вимагає обслуговування. До таких належать:

      •     частий рух у ритмі мегаполісу - рушив-зупинився;
      •     їзда з різкими прискореннями і гальмуваннями;
      •     експлуатація в гірських умови;
      •     поїздки з причепом;
      •     поїздки по бездоріжжю - розкислий грунт, пісок і т.д.

      В цьому випадку першу зміну масла проводять при пробігу 60 тис. Км. і в подальшому повторюють кожні 40-60 тис. Якщо автомобіль переважно їздить по трасі, то фахівці рекомендують міняти масло в АКПП на пробігу 80-100 тис. км. Тоді «автомат» прослужить 250-300 тис.


      Коли потрібно промивати АКП

      Робота елементів АКП побудована на терті, тому знос неминучий - фізику не обдуриш. Згодом в маслі з'являються побічні елементи різнорідних металів, частки фрикційних матеріалів. Для вилову їх всередині АКП розташовані фільтри і магніти. Вони затримують бруд, але далеко не всю. Згодом фільтр забивається і втрачає ефективність. Бруд забиває канали гидроблока і соленоїди.

      Деякі АКП забезпечені спеціальним щупом, що дозволяє перевірити рівень масла. Якщо ж щупа немає, то буде потрібно підйомник або оглядова яма. Можна, звичайно, провести роботи самостійно, але все ж краще відвідати техцентр BOSCH CAR SERVICE «АВТОХЕЛФ».

      Не варто орієнтуватися на колір масла. В процесі експлуатації воно темніє, що цілком нормально. Повинен насторожити горілий запах. У цьому випадку заміна масла навряд чи допоможе, потрібна діагностика експертом. Звичайна зміна масла не рятує при прояві несправностей АКП - смикання, зависання і т.д. В ході ремонту в обов'язковому порядку проводиться промивка коробки передач перед заміною масла.


      Заміна масла

      1473842415_888.jpg


      Чи справді великий інтервал заміни масла шкодить двигуну.

      Не так давно кожен власник повинен був міняти масло кожні 8,000-10,000 км, якщо мова йде про дизельному моторі або кожні 10,000-12,000 км, якщо рідина змінюється в бензиновому силовому агрегаті.

      Якщо ж подивитися на сьогоднішню ситуацію в автопромисловості, то звичайно інтервал заміни кожні 20,000 км ще рідкість на ринку, то заміна масла кожні 15,000 км вже стала звичним явищем.


      Правда варто відзначити, що багато сучасних автомобілів оснащені численної електронікою, яка стежить за проходженням планових ТО по заміні масла в двигуні. У таких транспортних засобах інтервали планових ТО постійно різні, так як періодичність заміни масла залежить від тих умов, в яких ви експлуатуєте автомобіль (стиль водіння, погода, пробки і багато іншого).


      1473842500_owhw3asjaxmjtdnkixvs.jpg
       


      Наприклад, якщо ви часто експлуатуєте машину на холостих обертах (часто стоїте в пробках), то індикація заміни масла на приладовій панелі з'явиться набагато раніше, ніж 15,000 км.

      Хоча теоретично програмне забезпечення в сучасних автомобілях налаштоване таким чином, що транспортний засіб може проїхати без заміни масла навіть 40,000 км. Але в реальному ж житті цього пробігу ви навряд чи коли-небудь досягнете без заміни масла.

      пров. Енергетичний
      7-Д, м. Вінниця
      067 430-88-22
      067 430-88-20